Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~bEnCi~

Friday, January 28, 2011

~bEnCi~

Aku benci kau. Ye Kau!!! Aku tak nak tengok muka kau lagi. Biar apa yang kau buat selama nih hanya Allah je yang balas. Aku dah penat. Semua yang kau nak aku dah ikotkan. Tapi kau nih jenis yang tak pernah nak menghargai. Apalah nasib aku dapat kenal dengan orang macam kau....


Tak kan lagi aku jilat menda yang aku dah ludah!. Lepas nih takkan ada orang yang concerned pasal diri kau. Pandai2 lah kau jaga diri. Kalau dulu semua yang kau buat ada yang jadik tukang pengkritik. Lepas nih dah takde lagi dah. Mesti kau suka kan.


Aku tak kan pandang belakang lagi! Aku dah penat menjadi orang yang selalu memaafkan. Tapi hakikatnya hati Hanya Tuhan Yang Tahu. Semoga kau bahagia. Dengan sape saja. Semoga hidop kau lepas nih bahagia tanpa aku disisi. Ynag dahulunya setia menemani.


Kau cakap aku macam2. Tapi aku tetap bersabar. Sayangnya kesabaran aku punya batasan. Aku bukan perempuan yang mudah kau permainkan. Ada apa pada wang?? Padahal wang itu tak menjaminkan kebahagiaan sama sekali. Ingatlah. Aku selalu doakan hidop kau bahagia. Walaupon bukan dengan aku. Aku doakan kau sentiasa di bawah lindungan-Nya.


Semua nih pasti ada hikmah. Hikmah yang kita sendiri akan berterima kasih dengan pencipta kita sendiri. Terimalah apa yang terjadi ini sebagai satu Qada' & Qadar yang Maha Esa.........


28 Jan 2011, 2:30 pm...kau pergi~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...