Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~KaU MeMaNg nAk kEnA!!~

Thursday, January 27, 2011

~KaU MeMaNg nAk kEnA!!~

Gosh! Sialan punya olang. Tak geti nak bersyukur!! Hanya tau nak mempermainkan perasaan orang je. Dah tak cukup dengan anak yang berderet. Still nak menggatal dengan anak dara. Sedar la weyh. Tau la kuota masih ada. Tapi persoalannya disini "kau tuh mampu ke??'' Ingatlah wahai si polan. Kita bukan nabi yang maksum. Jangan mempermainkan sunnah nabi. Wokeh?! Solat tunggang terbalik. Tiba bab kawen jadi alim pulak. Wat the h**l. Erkk..ilek2. Ape hal marah2 nih??


Alkisahnya begini. Ada lah sorang mamat nih. Askar. Citer nih aku tak reka tapi berlaku pada orang yang rapat dengan aku. Satu hari tuh mereka berkenalan. Okey jer mula2. Tak de tanda2 yang menunjukkan si lelaki nih dah kawen. Tapi ntah kenapa aku rasa macam die nih dah kawen! Cover baik punyer. Dieorg dah kawan adelah dalam beberapa bulan. Kira agak nak dekat setahun la jugak. Mula2 kawan tuh biasalah. Semuanya cantek dipandang. Bila dah lama2 cket si lelaki mula buat hal. Cettt! Kau memang nak kena penampar free. Bajet playboy ar tuh~ eeuuuuuwwww!


Satu hari kawan aku yang perempuan nih kol2 laki nih tak angkat. So kitorg bersangka baik la. Maybe dia sibuk agaknya. Lama jugak la kawan aku nih try kol. Sampai beratus2 miskol aku rase. Pastuh baru si lelaki nih angkat. Kawan aku tanya pergi mana? Kenapa tak angkat kol? So si lelaki nih bg jawapan yang aku rasa agak tak masok akal. Dia cakap dia tertido. Come on lah! Tido mampos agaknya. Tapi aku rasa jawapan tuh tak berapa nak logik! Sebab dia jenis yang tak suka silent nset (Kawan aku citer la).


Lagi satu phenomena yang aku rasa agak lain macam bila ada satu hari tuh si lelaki nih nak ajak kawan aku kuar. Dia janji dengan kawan aku pukul 2. Tapi pukol 7 baru si lelaki nih sampai. Pergghhhhh. Panazzz. Kawan aku dah siap sakan dah. Make up pon dah cair! Alasan si lelaki kereta kawan kena langgar. Pastuh settle kat balai polis. Sebab tuh lambat. Kawan aku tanya kereta ape cer. Pastuh si lelaki nih putar belit citer. Padahal ada udang di sebalik mee. Shit!


Kes yang ketiga yang merungkai semua persoalan selama nih. Si lelaki menghilangkan diri selama seminggu! Kawan aku dah meroyan dah. Kol tak angkat. Msg tak deliver. Off nset la tuh. Seminggu lepas tuh kawan aku try lagi kol. But still tak angkat. So, kawan aku yang sgt risau akan keadaan si lelaki nih pon bercadang untuk kol pejabat si lelaki nih. Wah! Agk sentap cket di situ bila ada orang yang boleh dipercayai memberitahu bahawa si lelaki dah berkawen. Dan yang paling mengejutkan dah ada 4 orang anak! Astaghfirullah al azim~ Mengucap panjang kitorang. Sumpah seranah memang tak henti la lepas dah tau berita tuh. Kuang hajau punya jantan. Dah ada bini pergi la jaga bini leklok. Curang2 pulak. Dok menggatal jer keja. Tak sangka kitorg dah tertipu. Macam lagu tipah tertipu tuh......
*Citer nih aku dah ubah cket2. Citer asal tak berani nak copy =) Tapi lebih kurang mcm tuh la flow nya..


~cukup2 la satu. Tak payah spare part hokeh?!~




nota-noti : kesimpulannya disini.. jgn mudah percaya pada orang yang kita baru kenal. Even kalau dah kenal lama mana sekali pun plez la. Don't trust people 100%. Kena ada syak wasangka sikit dalam diri kita. Sebagai langkah untuk berjaga-jaga la katakan..hoho..(pehal ayat2 aku skema nih~~atoiii)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...