Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~TaK pUaS HaTi TaK dApAt BeBeAr~

Sunday, January 30, 2011

~TaK pUaS HaTi TaK dApAt BeBeAr~

Hahaha..Last night g fun fair yang ada kat depat Uni aku tuh. Dah lama fun fair tuh bertapak. Tapi baru semalam ade mase nak melawat. Hoho. Pergi dengan sape lagi kalau bukan peneman setia =). Mula2 pusing2 dulu satu fun fair. Bak kata kawan aku "Rileks lu". Niat di hati bajet tak nak main pape ar kan. Cetttt.. Syaitan lagi bijak n bersungguh-sungguh menggoda aku dan peneman setia aku. So, mula2 try satu dulu game. Pastu nah! 20 hengget abes...kuang3x. Ala tak pe sekali sekala..(sekali sekala la sgt~)


~Nak Bear Yang Besau tuh.huhuhu..~


Pasnih insaf dah. Tak nak masok funfair lagi. Wat abes duit je. Last2 apa pon tarak. Bebear pon tak dapat =(. Huhu. Ingat nasib menyebelahi semalam. 
Tapi haram jadah. Agak tak bernasib baik pulak semalam. Haishhh. Kena mandi air bunga la gamak nya kan..Hehehehe. Karut jer tuh. Jangan amalkan hokeh! Bak kata kawan aku sekali sekala hilangkan tension. Aku kata balik " hilang tension mende?! tension bertambah lg adelah...dapat hadiah yang kecik2..nak yang besau2" Hoho.Bukan ape. Bila main games tuh tak capai target or ape yang kita nak rase geram dowh. Rasa nak beli jer fun fair tuh. Baru puas hati aku..Wahahahaha..Hokeh. Masa mengarut dah tamat. Ready to out~ Daaaaa..=)






nota-noti : ada tak kawan2 korang yang tangan die ada ong? nak ajak g fun fair. Die main aku bayar. Hadiah aku la dapat sbb duit aku kan...hohohoh..*gilak!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...