Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~RaJeN SaNgAt !!~

Wednesday, February 9, 2011

~RaJeN SaNgAt !!~

Salam..
Aha! Memang rajin.Sangat tak paham kenapa semester nih aku like lost in the jungle...hoho. Dah bape kali dah nih. Haishhh. Kenak blur2 aku sem tok! (tuh dia dah kuar bahasa sraawak =)) Tadi pagi rajin sangat. Bangun agak awal jugak la drpd biasa. Selalu bangun dalam pukul 7.30 am macam tuh la. Hahaha..lewat kan?? Well, nak dijadikan citer actually fakulti aku dekat jer ngn kolej. Kira macam 1 minit pon dah boleh sampai. Mana tak nya. Fakulti sebelah je ngn kolej. Berjiran lah aku dengan fakulti Sains dan Teknologi tuh~


Nak citer sikit. Sakit ati dengan diri sendiri. Macam tak amek port jer ape yang lecturer cakap. Duduk dalam kelas macam duk kat cinema. Lecturer dah bgtau dari minggu lepas lagi. Kelas tak de. Tapi disebabkan aku agak blur tahap gaban. So, tadi terkedek2 ler pegi kelas. Sampai2 je kat dewan kuliah. Wah! Buat pertama kalinya kelas senyap sunyi. *Pelik. Perrgghhhhh! Rupa2 nya.... Dowh! Kelas sik da tekkkk... *Mood : Geram. Then aku pon balik bilik la.. Malas nak tunggu next class. Baik aku dok dalam bilik. Hupdate blog~


Hokeh! Lepas nih nak taubat. Semester nih pon tak panjang. So, mengingatkan diri sendiri.  Hopefully dis wun happened again. Tolong la. Blurr tolong jgn dekat dengan aku plzzzzzzz...=_="




nota-noti : ape hal..ape kes..ape pasal.. ape ke hal laaaa ngn aku nih...atoiiiiii~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...