Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~mEnCaRi IdEnTiTi BuKaN EnTiTi~

Monday, December 20, 2010

~mEnCaRi IdEnTiTi BuKaN EnTiTi~

Salam..
Bosan2 xde kje update blog la ape lg..
Hurmm..kdg2 terpikir mls ar nk ade blog..*nk kne update lg..
Kdg2 terpikir gak agak mcm ketinggalan zaman la plak ble xde blog..
Sejak akhir2 nih mcm malas pulak nk pikir pasal blog..
Rajin bace blog org..
But then blog aku ade ke org nk bace?? *terpikir sejenak..
Anyway bila cakap pasal blog nih kne ade effort ar kan..
Klau x mAne nk ade pembaca..
Entry tuh penting..
Selain effort identiti tuh penting gak..
Pembaca nk kan kelainan..
Klau sama lebey kurang jer entry or blog mmg susah ar kan org nk follow..
Pastuh klu nk jadik mcm blogger otai yg dah ade berjuta2 follower tuh kne rajen2 update blog ar kan..
Klau mls mmg ar xde follower..
Erkk..
Mcm tuh ke dunia blog nih??
Kdg2 x paham..*watever!
Tadi ade terbukak satu blog nih..*biarlah rahsia..
Aku kenal tuan punye blog tuh walaupon beliau x letak nme org pitcha..
Haha biasalah..aku kan ejen perisik...kahkahkah..
Bukak jer blog dia fulamakkkkkk!!
Kaget deh gua..
Sikit punye semart ah!
Lain drpd yg lain..
Even follower beliau x ramai..Baru ade 100++..
Tpi aku baca entry dlm blog tuh..besh dowh!
And dari entry beliau jugak aku dapat tau yg dengan berblog jer ye boley dapat 
3000K++ lagi tuh,..
Mak ai..
Tuh yg menaikkan semangat aku nk ber blog nih..;p
Oppsss! bukan pasal duit jer okeh..*mmg dari dlu nk ade blog..yg duit tuh sampingan jerk..heheheh..
So, 
Dr situ baru aku dapat ilham..
Nk cari identiti tersendiri so that follower aku x buhsan dgn aku punya blog..
Tpi agak mkn masa sikit ah kan..
Wait n see je lah....
wasalam! adiosa =)

~credits to : Pak cik " Google"~


nota noti : usaha tangga kejayaan..biar susah dlu asal senang kemudian..hoho

2 comments:

Syarafina Zaini said...

hye.. nak cakap sikit boleh? hee~ siap mintak kebenaran segala kan..

saya tak terer pun pasal blog nih.. tapi, kalau boleh kurangkan guna bahasa singkatan macam wet.. serius tak faham mula2 tadi.. dan ada senggang.. macam karangan tuh en.. =)


p/s: khas buat kipas susah mati drama korea..

jannah jane said...

thanks a lot k for the comments..
mmg amat memerlukan komen2 yg sedemikian untuk penambahbaikan..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...