Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~Aku Blur~

Tuesday, January 25, 2011

~Aku Blur~

Salam..tajuk entry dah mencerminkan keadaan..sejak kebelakangan nih something is wrong with me..dun know y..no idea..no creativiti..no spirits..no money..no talk..no rest..no..no..and no..arghhhhhh..!!!! knapa dgn aku??? knapa terasa mcm lagu TILU tuh.." Ku Bukan Aku "..haishhhh..blur..blur..


Lagi2 blurrrr..buat tuh tak kena..buat nih pon tak kena..kenapa blur sgt nih..atoiiiii~
Otak yang jammm sampai tak dapat nak berpikir ke or focus aku yang lari ke aku yang lari focus? (woi bape banyak "ke" daaaa) perggghhhh blur! sungguh tak paham..rindu kat someone ke? uuurrmmmm..maybe..not exactly!!


Sem nih selalu jer blur..masa dlm kuliah tengok slide lecture mcm tgk wayang opera..y meh? ke mood nak study tak sampai lg? haishh parah tuh..wake up! wake up! don't sleep..tapi still kuat tdo jugak..nak2 dapat bilik single..lagi lah parah..tdo je kje..sbb tuh otak jadik blur! tdo lagak si baby..padahal dah jadik baby tua..! doktor kata tdo 6~8 jam..aku tdo sampai 10 jam..shitt! nak buat mcm mne..? nescafe pon dah tak jalan..hai la naseb badan..makkkk abahhhh...help me..blur nih~


Erkk..kalau bapak aku tau aku blur sampai mcm nih, huh! lagi la parah..ready tadah teliga..mendengar syarahan sang pujangga yang tidak tau apa itu sastera..(hahaha)..blur2..jgn la blur lagi lepas nih..balik ke alam realiti bukan fantasi..azam tok semester nih hopefully pointer lg better dr sem yang sebelumnya...gara2 busy dgn hal lain n faktor kuat tdo yang sgt kuat pointer last sem jatuh..naseb baek tak tergolek-golek!hokeh now..nak tdo..esok kuliah jam 8 pagi! =_="""
blurrr...MA'ASSALAMAH~






nota noti : biar blurr jgn lalok..^_^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...