Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~CuBa Nak pAhAm~

Tuesday, January 25, 2011

~CuBa Nak pAhAm~

Salam..Aku tak paham nih. Apa yang tak paham? Ntah aku pon tak paham..wakakaka..
Sebelum pergi kelas nak merapu jap kat sini. Actually aku tak berapa nak paham dengan perangai orang yang ada kat sekeliling aku. Sesetengah daripada mereke-mereka nih hanya tau nak protes jek. Huh! Come on. Dah besau panjang kot. So, think positive instead of think aggressive hokeh! Plez la..something simple don't take it as a trouble. And then it will makes u double trouble! Paham ke ayat aku. Erm aku rasa korang paham kot. Huhu.


Hidup jadik orang yang berjawatan nih amatlah susah payah. Aku rase cukup lah setahun jagung jadik JPK. Lepas nih aku nak rehat. Nak buli next JPK pulak. Hahaha. Get ready lah korang. It's my turn!! Masa tuh nanti barulah korang tahu and rasa apa yang kitaorg rase. Aku dah bagi korang chance tapi korang take it and then leave it. Oh! so suck. Aku nih penyabar orang nye (erk penyabar ke? haha). Aku malas nak kecoh2. Sekali aku dah kecoh nanti kecoh lah satu dunia. Haha. Kecoh kan? 


Nih bukan nak balas dendam tapi nak luahkan yang terpendam. Setakat nih aku masih boleh bertahan. Bak kata orang "Sabar tuh separuh daripada iman". So bersabarlah diri. Anggap je mereka semua seperti orang2 yang ada kat sawah padi tuh. Hoho. Comel kan? (Nganjing jap~). Tapi nak pikir2 balik. Dulu aku kutuk2 JPK. Nah! sekarang dieorg pulak dok kutuk2 aku. Weyh! korang ingat kolej nih bapak aku yang punya ke? Kalau bapak aku yang punya dah lama aku sewa kat korang. Gerenti tak payah masok aktiviti kolej. Hahaha. Masalahnye sekarang nih kolej nih bukan bapak aku yg punya. Tu lah maslah sebenarnya. Wahahaha. So, bear in mind~ Aktifkan lah dirimu. Mana ada benda senang dalam dunia nih weyh. Semua kena ada effort. Relax ar. Susah2 sekarang. Senang2 kemudian. Tak kan nih pon aku nak ajau. Dowh!
~Chow~




nota-noti : mood masih dlm kawalan..dont worry~ ^_^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...