Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~stress~

Wednesday, January 26, 2011

~stress~

Salam.. Wah! jam di dinding dah menunjukkan sudah pukol 3:05 AM. Tapi mata tebeliak lagi. Damn! Esok kelas pukol 8:00 AM. Hurmmm..Rasa macam malas la pulak nak pergi kelas esok. Haishhh. Tak boleh ler. Attendance dah 80 % ! Damn kali kedua. Apalah Uni aku nih. Dulu sempoi jer nak datang bagos, tak nak datang ko punya suka. Sekarang da strict la pulak. Ape ke hal~


Adoiii. Cepat lah abes belajar. Dah malas dah rasenya nak belajar. Rasa nak keja la pulak. Ermmm. Mne satu lagi syiok??? Keja ke study? Huh! No idea.......


Minggu lepas ustazah arab aku citer orang yang dah bekerja nih lagi stress dari students yang masih study. Eh! yeke macam tuh?! Erk yang sebenarnya ustazah aku tuh pon terdengar kat satu bual bicara. Kat tb bape beliau lupa pulak. Tapikan aku rasa jadik students la yang lagi stress tol arrkk?? Nak jaga pointer lagi..Nak pikir duit belanje lagi.. Nak pikir assignment lagi.. Nak2 tiap2 minggu ada jer new homework to be done..Huh! stress dowh! Nak2 kalau jadik MPP. Lagi lah banyak menda yang nak dipikirkan. Kan3x?? 


Tapi. Menurut ustazah aku tuh orang yang dah bekerja and yang dah berkahwin khususnya lagi stress sebab nak pikir hal keja lagi..hal rumahtangga lagi..anak2 lagi..n gaji yang tak naik2 lagi..haha..last2 terima rasuah~
Hahaha..macam2 ah kan. Ada je jawapan. Erm ada kebenaran jugak di situ. Tapi......aku rasa aku lagi stresss....Arggghhhhhhh...tidakkkkkk! Dah2. Nak tdo dulu. Jam dah pukul 3:15 AM. Matilah aku. Esok kelas pukol 8 pagi. Adoiii... Mintak2 dapat bangun dengan jayanya..Huhuhu. Wasalam. Selamat Malam Dunia~






nota-noti : aku seorang yang susah nak bangon pagi..~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...