Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~SeRaBuT~

Friday, January 14, 2011

~SeRaBuT~

Salam...well baru terhegeh-hegeh nak up blog. Aku busy bah! Assignment + paperworks yg melambak-lambak! (mengalahkan org yang dah keje jek =_='). Kdg2 terpikir aku nih keje ke study?? arggghhh konpius~ Actually secara jujur lagi ikhlas aku lagi suka kerja drpd study. WHY? Coz keja dapat duit! Then, boleh beli macam2. Tak payah nak mintak duit mak bapak..hahahaha.. Alasan je lebih~


Life at Uni nih makin lama makin serabot. Lebih-lebih lagi bila x dapat penaja a.k.a biasiswa. Apetah lagi tak amek PTPTIPU. ahaks! Semua nak bergantung pada FAMA ( father + mama ). Leceh betol lah! nanti kalau nak mintak duit mcm2 kena soal. Polis pon kalah. Sebab tuh malas nak mintak duit selalu. Nanti depa kata aku B.O.R.O.S...grrrrr~


Mana tak boros. Zaman sekarang semua nak pakai duit. Masok tandas awam, tak guna air just nak nengok cermin pon dah kena 20 sen! Ade yang tandas high class tuh sampai 50 sen =_=" high class lah sgt~ Nama pon students kan. Macam2 lah nak kena beli. Nak beli buku lagi, photostat nota lagi, print assignment lagi. And yg tak boleh ketinggalan MAKAN lagi. Since aku kuat makan so bajet selalu lari..! ish3x...
Aiyaaak! Nak2 harga barang semua dah naik. Beli barang ciput jer dah kena 50 hinggit. Bila duit dah abes nak mintak kat bapak tuh yang malas! Nak kena soal siasat lagi. Huh! Jawab jelah. Get ready and tadah je telinga..hoho. Bapak. Mintak-mintak lah tak tanya mcm2 kat aku...amin..=p










nota-noti : blah dulu.nak call bapak mintak duit blanje..=)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...