Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~kAlAU aKu sEoRaNg jUtAwAN~

Wednesday, January 5, 2011

~kAlAU aKu sEoRaNg jUtAwAN~

Salam..fuhyooo agak lame x ber 'entry'..anyway ini blog aku..aku punye sukalah kan..hukhuk..gurau jek..^_^ actually bukan takda masa nak hupdate blog tapi laptop buat hal pulak...! Alahai...manja betol lappy aku nih...nih pon tengah rosak lagi..LCD blur2..nak on9 pon malas..wat sakit mata jek..tapi wa redah jugak...x boleh ouh kalau x on9 satu ari...haha..selagi x rosak abes selagi tuh wa godeh sana godeh sini..esok2 da x boleh guna terus, baru padan ar ngan muka aku kan...*watever~


Now bukan nak citer pasal laptop..tapi nak berangan cket..bak kate org dolu2..jgn angan2 Mat Jenin sudehhh..well..bace tajuk je bunyi macam karangan masa skola rendah dulu kan..ahahahah..tapi aku takda lah sampai nak buat karangan..tapi mcm ala2 wishlist la..kalaulah aku seorang jutawan..
aku nak...
  • buat kenduri kesyukuran..syukur alhamdulillah..
  • lepas tuh nak bawak mak and abah pegi umrah and haji..insyaAllah....
  • lepas tuh melabur dulu..kasi kembang duit aku tuh..*pastuh baru boleh joli..kihkihkih
  • lepas melabur nak bukak bisnes...jadi bos! 
  • lepas dah jadik bos nak beli tanah...aset tuhhhh...
  • dah ada tanah..ape lagi..buat rumah lah..*rumahku syurgaku..hoho
  • dah ada rumah baru boleh beli kereta ke..motor bike ke..motor bot ke...blah3x
  • lepas tuh nak shoping sakan! *jgn sampai x ingat dunia sudah...^_^
Haaa..tuh dia! mak ai..sejibik macam Mat Jenin dah..ehehhehe..okeh lah..udah2 le tuh berangan..esok2 sambong lg okeh! wasalam..ADIOSA~


~nak USD boleh?~



nota noti : sampai syurga ku berangan..lalalala

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...