Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~BoSaN tAhAp GaBaN~

Saturday, January 29, 2011

~BoSaN tAhAp GaBaN~

As Salam..
Adoiiii...Bosan lah. Cuti mid sem + cuti CNY dah start. Orang lain dok sakan balik kampung halaman. Aku terperok dalam bilik. Syabas! Bukan tak nak balik. Tapi tiket mahal nak mati kot. Dah la kena berjimat cermat sem nih. =_=" Ada assignment kena wat tapi aku malas! Relax ar lambat lagi start  kuliah~
Huhu. Nie lah perangai aku. Selalu tangguh kerja. Oh Tidakkk!


Apa nak buat nih??? Bukak tb jer cite kartun. Adehhh. Ingat aku budak hingusan ker. Asal hari minggu jer cite kartun yang conquer channel. Ape2 je laa. Nak on9 FB dah muak. Naseb baek ade blog. Boleh jugak update blog tyme bosan. Nak jalan2 kat bumi kenyalang tapi takde orang nak bawak! Cettt..Bosan Tahap Gabannnnn~ Mak tulunnnnn. Nak balik!


Haishhh. Kenapa lah tiket flight nih mahal sangat. Consider la cket. Kami students bah. Mane ada duit banyak2. Lain lah kalau kitaorang dah keja. Ermm.. Salah aku jugak. Tyme tiket tengah murah tak nak beli. Macam mana nak beli aku tengok tiket turun harga pon ciput jerr. Serupa tak payah turun. Air Asia okey lagi. Yang si MAS nih cekik darah betol! Kata 1 Malaysia. Kasi murah la cket. Mahal melampau2. Sabau je la..hohoho. Ermm bagi aku cadangan plez nak wat gapo??


~Yeahhhh..! aku lah gadis2 yang menbosankan..wahahaah~




nota-noti : nak kacau ex roomate aku lah. Keja yang x da paedah..wahahaha

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...