Fruity Strawberry Heart

♪♬♪ Jannah Jane's ♪♬♪: ~oUh mY LaPpY~

Saturday, January 22, 2011

~oUh mY LaPpY~

Ahlan wasahlan frenz!! Cettt. Mentang2 la semester nih amek Bahasa Arab..so kena cakap Bahasa Arab ar kan..huhu..gurau yep^_^...Anyway nak say : yeaahhhhhh!! Laptop aku dah tak rosak lagi..baru ada FEEL nak blogging..kalau tak, tengok skrin jer dah rasa macam nak campak jer laptop nih dalam perigi buta! Luckily la..naseb menyebelahi aku..Thanks to Allah..warranty untuk laptop aku masih aktif..so tak payah ar kena bayar kan..hurmmm kalaulah takde warranty terbang melayang-layang lah duit aku..hohoho..bukan nak berkira tapi students yang tak bergaji macam aku nih duit tuh merupakan sesuatu yang teramat dan tersangatlah penting..dah la mak ayah sponsor..tak boleh nak boros sangat la kan..

~nih jer yang mampu..hoho..nak cari Apple kena cari Money dulu~


Haishhh..bajet dah lari..lepas satu masalah..masalah lain pulak yang datang..bila dah banyak masalah nih mental and fizikal kena mantap! kalau tak bertambah-tambah la beban..harap2 laptop tak buat hal lagi..aku pon heran la...macam mana boleh rosak aku pon tak paham..maybe aku suka main game dalam FB tuh kot..! ada org kata jangan main game online nih..kalau nak main game download je terus..kalau tak nanti virus banyak..so laptop pon boleh rosak..erk betol ke?? hoho..aku sebenarnya tak tau benda2 nih semua..yang aku tau bila nak on9 ON laptop..bila tak nak on9 OFF laptop..wahahaha..tuh jelah yang aku tau..biasalah perempuan..tapi tak semua perempuan macam aku..aku nih jer yang agak buta IT banyak..wakakakka...(ada aku kesah=_="???)..so lepas nih nak insaf..tak nak main game on9 lagiiiiii~

Waaarrrrggghhhhh!! =O sangat mengantok..dah tiba masa untuk offline..nite! ma'assalamah~ADIOSA!



nota noti : malu bertanya sesat jalan...bila dah sesat baru nak tanya..wat pe! -.-''

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...